Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har voldsom rykking og napping når jeg kjører med 525en.

Bilen fjusker og feiltenner hele tiden, utenom når jeg gir bånn gass. På tomgang, de få gangene den vil det, så ligger den på ca 600 rpm og hopper. Jeg har byttet LMM uten hell. Tenkte på lambdasonde, men da vil vel bilen gå fint så lenge den er kald? Jeg har også tenkt på triggersensor og bankesensor, men er kjipt å bestille inn deler i hytt og pine om de allerede fungerer.

91mod M50B25

Noen som har noen formeninger?

Skrevet

Ta en titt på coilene/nedi pluggene. Mulig toppdeksel pakningen din lekker og det er olje nedi der, eventuellt fyr opp bilen når det er mørkt uten motordekselet slik at du ser coilene. Mulig du ser overslag nedi der dersom coilene begynner og slite.

Skrevet

Hmm.., sjekket alle da går jeg ut i fra?

Gamle tennplugger?

Mulighet til å låne deg noen coiler av noen?

Skrevet

nye plugger, coilene har nok stått på i 310000 så det kan være de er gåene ja. bestemte meg for å bestille time til diagnose da jeg ikke har noen å prøve deler fra. så da blir det diagnose på onsdag =) tusen takk for respons.

Skrevet

LMM kan du teste på en enkel måte ved å starte motor, kjøre den driftsvarm også stoppe. 4 sekunder etter at motoren er stoppet skal glødetråden inni LMM lyse opp et kort sekund. (Du må løsne LMM fra filterboksen og se inni) Lyser tråden opp er LMM i orden..

• 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...