Torminator Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Vurderer å selge en M3 cab bakfelg. 8,5x17" IS 41 (innpress) Styling 24 Typen som har polert kant. Mener disse er smidde og ekstra lette. 20,9kg med Nokian Z G2 245/40 ZR17 dekk. 9,4kg uten dekk. (Veid på badevekt) Delenr: 3611-2227860! Bilder av den aktuelle felgen kommer etterhvert. Bare felg, uten dekk og ventil. Felgen er sjekket for kast, skjevhet og rundhet på dekkverksted, og funnet veldig fin. Noen minimalistiske sår rundt kanten og noen riper i klarlakken i senter, men vises ikke uten at du studerer felgen på nært hold. Bud! Ikke vits med skambud. Da lar jeg den heller ligge som reservefelg. Illustrasjonsbilde av likedan felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Kunne du veid en stk felg med dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Skal se om jeg får tid til å skru av ett hjul i dag. Blir i så fall med Nokian Z G2 245/40 ZR17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Kunne du veid en stk felg med dekk? Oppdatert første post med mer info, delenr og vekt med og uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Da kommer det bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Bump! Kan muligens leveres på strekningen Molde-Trondheim på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HD91 Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Finns den kvar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Det gjør den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HD91 Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 OK Har den varit omlackerad någon gång eller är lacken original? Var i Norge finns den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Tror faktisk den er omlakkert en gang, da lakken ser litt annerledes ut inni felgen enn de andre 4 jeg har. Men usikker. Befinner seg i Molde, Møre & Romsdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HD91 Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Har du den kvar ännu? Jag har tittat på mina fälgar och din fälg ser likadan ut i centrum som dom. Det ska inte vara polerat vid sidan om ekrarna. Så är det original från fabrik, så då är det nog rätt för mig. Hur mycket NOK hade du tänkt att få för fälgen? Jag kan eventuellt ordna med hämtning i Møre & Romsdal om det blir aktuellt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Godt mulig jeg beholder den selv, da jeg har fått en liten skade på en av de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå