E30_Dale Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Funnet ut hva som var "nappe" problemet, var det coilen(e) eller?
egniii Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 har skjedd liiite de siste ukene. har ventet på deler i over en mnd nå. men fikk endelig en pakke fra GS i dag så satser jeg på at pakkene fra koed kommer snart også. andre: har snakka med einar, sko få låna ein coil av han for å feilsøka satsa på at problemet ligge der ass !
Halvor89 Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Hum. Ang den justerings saken bak, så har jeg min montert på oversiden jeg og. Ser inget problem med det. Meiner det var det som stod i monteringsanvisningen og. Blir jo et helvete å justere hvis den skal sitte nede i fjørskåla da!
egniii Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 ser ikke problemet jeg heller så har ikke snudd den
egniii Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Skrevet Juni 8, 2010 då har eg fiksa problemet med motoren va ikkje coilen så va gåen, men ein plugg. å nå har eg heve på castrol 10w60, bytta luft, olje og bensinfilter, og alle pluggane
haybimmsen Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 ser denne er gammel men hvordan gikk det her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå