Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Jeg har noen sportstoler i stoff til e30a mi. Denne typen:

IMG_0134-1.jpg

Men har problemer med seteryggen på begge to. Den vil ikke låse seg sjikkelig. Prøvte å demontere litt, men vart ikke noe serlig klokere på det..

Noen som har vert borti noe lignende? Håper det er mulig å fikse, litt for gale å kaste slike stoler. Bare å fikse de to hulla på pasaskjer stolen så er de strøkne :)

Skrevet

søk på google så finner du en bra tråd med bilder, ta ut stolene og demonter bak plata så ser du nok hva som feiler ryggen, var greie å demontere disse stolene. du trneger skrujern en låseringstang (utv) og 17fast

Skrevet
søk på google så finner du en bra tråd med bilder, ta ut stolene og demonter bak plata så ser du nok hva som feiler ryggen, var greie å demontere disse stolene. du trneger skrujern en låseringstang (utv) og 17fast

Har leita på google, men fant ingen ting :oops:

Har også tatt av seteryggen, men er ikke noe der som er problemet. Mistenker at det kan vere noe med låsingen av drevet på sida.

Skrevet

jeg hadde dette problmet på noe sportstoler som jeg kjøpte med en dele bil.

jeg demonterde de koppene som står på begge sider av stolen der mekanismen for sete ryggen er.

der var det fult av gammal dritt som jeg fekk vaska vekk og smurte opp igjen mekanismen med noe fett og etter det har de fungert meget bra.

Skrevet
jeg hadde dette problmet på noe sportstoler som jeg kjøpte med en dele bil.

jeg demonterde de koppene som står på begge sider av stolen der mekanismen for sete ryggen er.

der var det fult av gammal dritt som jeg fekk vaska vekk og smurte opp igjen mekanismen med noe fett og etter det har de fungert meget bra.

Tviler på det er det som er problemet med meg. Siden det var ganske rent og pent der. Men kan selfølgelig prøve det :wink: Takk for tipset :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...