Gå til innhold

Vurderer nye felger til e30, noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Compomotive Mo6 17x8 står høyt på ønskelisten, men dem er jævla dyr.. Kommer vel på 12.000,- Fra kollevold.

Noen som har bilder av andre råe/sterke felger på e30? Må være 17", helst 8" brede. Med valgfritt innpress.

Skrevet

Hehe, prioritering, prioritering, Frode ;) Hadde lett klart å brukt 24 000,- på felger jeg og, hehe. Helt nye og 100% strøkne, er jo verdt pengene. F.eks OZ Futura 17x9,5-10 fram & 17x10-10,5 bak hadde vært rått.

Skrevet

Tror ikke jeg ville gått for noen av disse forslagene hvis det er banefelger du er ute etter. Kjøper du noen av disse kantfelgene og finner ut at du skal oppgradere bremsene etter en stund, så får du store problemer med og få plass til de i felgen. (Ja jeg snakker av erfaring) :D

Kunne disse vært noe?

yes7e1fpp3k78mfrm3qg.jpg

77l1mvg25mxcgt2hcm4r.jpg

Begge disse får du i valgfri bredde, boltsirkel og innpress mellom 20-45.

Hvis du lurer på det så er det martins som er norsk importør for disse, og når jeg snakket med de så kom de på ca. 2000-2500 per felg. Disse lages kun på bestilling så det er ca. en måneds leveringstid.

Vurderte den nederste til min e-30 med 9x17" bak, men fant noen toora felger istede.

Skrevet

jeg ville gått for noen stilige old-school kantfelger siden e30 er en "gammel" bil... nå er vel din litt modernisert litt med m-techstyling, så da vil vel sistnevnte et passende alternativ:)

Skrevet

Jeg syns kantfelger begynner og bli oppbrukt på e-30. Kommer du kjørende med bbs rs, oz futura, keskin osv. så har du jo akkurat det samme som alle andre. Greit nok at det ser tøfft ut, men er liksom ingen som snur seg lengre og sier "oi, sjekk de feite felga!" da de har sett det samme 1000 ganger før. Men for all del, folk har jo forskjellig smak :D

Jeg har m-tech 2 plast på min, og kjører med lignende felger som jeg la inn bilde på, og syns at de kler bilen.

Hvis jeg husker riktig så har Frode en rød e30, og ingenting passer vel bedre enn hvite felger på en rød bil?

Skrevet
Jeg syns kantfelger begynner og bli oppbrukt på e-30. Kommer du kjørende med bbs rs, oz futura, keskin osv. så har du jo akkurat det samme som alle andre. Greit nok at det ser tøfft ut, men er liksom ingen som snur seg lengre og sier "oi, sjekk de feite felga!" da de har sett det samme 1000 ganger før. Men for all del, folk har jo forskjellig smak :D

Jeg har m-tech 2 plast på min, og kjører med lignende felger som jeg la inn bilde på, og syns at de kler bilen.

Hvis jeg husker riktig så har Frode en rød e30, og ingenting passer vel bedre enn hvite felger på en rød bil?

Er bilen min i avataren, lite bilde, men der ser du hvite felger ja. Meget pent syns jeg. Men skal byttes ut, pga må ha spacere på dem somer på nå og det vil jeg helst ikke ha.

Har du nett side til der dem selger slike hvite felger som du har lagt ut? Var pene dem.. Hviss man får 8-9" bredde for ca 2000,- pr stk så er det ikke så ille. Comp får man i 8" for 2890,- Men dem tåler vel en del mer enn vanlige felger??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...