Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva brukte du til å polera? (bruk noke anna enn det drittet du bruker no)

Meguair´s step 1, 2 og 3 er greit til håndpolering og det blir ikkje kvitt der det er sreinsprutskader

Skrevet

Hva har du brukt av poleringsprodukter? Typisk Autoglym eller noe slikt?

Regner med det bare er produktrester som ligger igjen nedi steinsprutene. Har du brukt et produkt uten fillere vil det være lurt å avfette bilen med en alkalisk avfetting for å fjerne oljene fra polishen, og dermed sjekke at ripene faktisk er forsvunnet og at det ikke bare er skjult av oljene. Er det derimot produkter med mye filler i vil det ikke være lurt, da du ødelegger utseende disse gir om du bruker avfetting. Da er nok microfiberklut et greit triks da de får med seg ganske mye. Kan jo også gjøres så enkelt som å gå over med en tannpirker eller lignende og "grave utav" kraterene

Skrevet

Det var noe fra turtle. Det var et rundt beger med noe hvit guffe oppi, smurte det utover men svamp(blanding av fille og svamp*).

Takker for svar Ad|oS, men er det noen som har flere forslag for hva som kan gjøres for å få bort 30 ++ hvite flekker på panseret?

Orker ikke å stå med en tannpirker^^

Skrevet

Dersom det er små hakk etter steinsprut kan du enten bruke bon med farge, eller bruke fargestift først og bone over etterpå.

Skrevet

For nokre år siden hjalp eg ein kamerat med det same problemet.

Han hadde brukt ei grønn turtle flaske

Eg brukte Meguair´s step 1 (lakkrens) og flekkene forsvant.

Eg bruker pad for å ta på produkter og mikrofiberklut for å ta dei av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...