Rhetvi Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Selger delebilen min i deler. Fargen er diamantsvart. M-tech ratt Svart stoff interiør Store kjørecomputeren osv Ting som er solgt: Eksos Motor Styling Utvendig lister Begge framskjermene Grill Panser Håndbrekk Selger også orginal fram og bakfanger i fargen boston grün metallic. Selges selvsagt komplett Orket bare ikke å dra hele interiøret midt på gulvet for å ta bilde Sprekk på ene sideskjørtet
Monty Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Hvor i landet holder du til? Trenger komplett eksos. Pris? Og hvor mye er effekt av det?
pondus_4 Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 heisann, trenger komplett tannstag også trenger eg en diff visst det er en sperre diff;) hvor holder du til?
pondus_4 Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 heisann, trenger komplett tannstag også trenger eg en diff visst det er en sperre diff;) hvor holder du til?
Reintz Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Hvor i landet ligger delene? Hva slags frontlykter sitter på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå