E30Cab Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 selger min banebil siden æ mesta lappen i helga og trenger penger til skolegang. bilen selges uten motor og girkasse. men er rullende. bilen står i tromsø området. bilen er enda ikke blitt brukt på bane og alle nye ting som står på bilen er ubrukt. Det som er jort med bilen. Fjærna alt av asfaltmatter. Nylonforinger på diffen og begge storforingene bak. Nye hjullager bak. Exentruske m3 foringer på bærebru bak. Nye foringer framme. Har sveisa det meste av rust, men noe jenstår. Sveisa helbur. Proft sota ruter åver hele bilen. Bilen er ribbet før det meste, Har dørtrekkene og div småting . Står på bilen. Hr stabstag fremme og bak. Coilovers fra k-sport akslinger i sviktstål. bilen må pusses ned og lakkes. Selger også. 2 sparco stoler ene i evo 2 og andre i evo3 med 5punkt belter. Bensintank 21 liter. Bud ønskes. er sikkert mye jeg ikke husker. men ring om det er noe du lurer på. mob 90714658 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Prisantydning? Pm meg med tlf nr. Er interisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå