TorErik Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Hei! Min bror har en 76mod Bmw 630cs der jeg tror bakakslingen er gåen. Det kom iallefall et smell også går ikke bilen framover lenger. Har ikke fått skrudd av noe enda så håper litt på at det kan være aksling men den virket hel så er litt skeptisk til at det er den. Skal skru av bakakslingen idag og sjekke om det er der problemet ligger. Må evt ha ny bakaksling men rekner ikke med dette er lagervare rundtom til en så gammel bil. Så lurer derfor på om noen her har hatt lignende problemer og om jeg kan finne tilsvarende bakaksel på andre typer bmw? Om dette er en bakaksling som er blitt brukt på flere modeller enn kun denne bilen her? Har ikke noen nr eller aner ikke hvilken type som står på nå men dette finner jeg ut i løpet av dagen. Håper noen har vært borti lignende før og kan hjelpe meg litt her Mvh Tor Erik
TorErik Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Var nok bakakslingen som var gåen ja. Vil denne være lik fra f.eks en 77mod 633 med automat? Og er det noen som drar kjensel på denne kassen og kan fortelle meg om den står i noen andre modeller eller utgaver av bmw?
E30-328 Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 E12 har mye likt kommer an på utveksling se www.realoem.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå