Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, må si du begynner å imponere utviklingsfronten. Med rett satsing på pris / kvalitet så vil du kunne bygge deg opp en god posisjon i Norge. Å lage ting så komplett og bolt on som mulig gjør at folk vil kjøpe. Dette ser man også i utlandet. De som har mest enkelt, billig og fungerende alternativer vinner salgskrigen. En god og forklarende webshop er også veldig viktig, noe du er på god vei med syns jeg :)

Stå på.

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lager en liten oversikt så dere kan se forskjellen mellom "kina" grenrøret til M20 og Mv.grenrøret til m20.

Slik ser de ut ved siden av hverandre (kina til venstre og mv til høyre)

dbxgjjephm5pa2rseemv.jpg

Den betydelige forskjellen her er at kina grenrøret har en konstruksjon slik at de som kjører med orginal oljekjøler vil få plassproblemer. Dette vil man ikke få på mv.

I tillegg er det større innerdiameter på mv røret noe som fører til bedre flow.

Ikke minst en mye bedre kollektor, og tykkere stål!

Her ser man kina rørets inntak, ganske små så når man porter eller annet vil det bare stange i grenrøret.

th9h6fd89w2r5c7doq79.jpg

Her ser man mv sitt, mye større inntak

7qu59zfzrajqmeno6quq.jpg

Kollektor kina rør

idbnfcz5a6nqsn9srcpz.jpg

Kollektor mv rør

b5seheyhju1f6qne2fzu.jpg

I tillegg har mv røret uttak for ekstern wg, her kan man også se tykkelsen på materialet.

Stor forskjell fra kina røret

erjtiz1b03se97x2hjl6.jpg

Da har dere fått en liten oppdatering :)

Til alle som har bestilt grenrør m20 og m30 alle er sendt i dag

I tillegg ser det ut som at m30 grenrøret passer i e30 karossen uten store problemer :)

Skrevet

eg har fått mitt..

ser knall ut det. eineste eg kan pirke på er,at flensen mot turbo er litt banan:)

så kommer til å plane min før bruk,så det ikkje blir stående i spenn.

men ellers topp, å kanon pris:)

Skrevet

jeg har fått mitt som jeg sa til deg på PM men kan jo legge ut her og=)

fornøyd med grenrøret, og er heller ikke så store modifikasjoner som må til for å få plass til det på m30 motoren i e30.

eneste er den kanten som stikker opp fra rammevangen som må kappes vekk, også må jeg ha ''sopp''filter. for turboen ble ståendes 15cm pluss minus fra ramma foran=)

sorry OT men noen som veit hvor jeg får tak i soppfilter med 4'' inntak?

Skrevet
Når får du bilder av det til M50? må ikke endre chasiet får å få plass til en gt3076?

M50 toppmontert får jeg ikke bilder av før om ca 3 uker. ca 4 uker til de er på lager

Kan ikke tenke meg at du må det nei.

Skrevet
jeg har fått mitt som jeg sa til deg på PM men kan jo legge ut her og=)

fornøyd med grenrøret, og er heller ikke så store modifikasjoner som må til for å få plass til det på m30 motoren i e30.

eneste er den kanten som stikker opp fra rammevangen som må kappes vekk, også må jeg ha ''sopp''filter. for turboen ble ståendes 15cm pluss minus fra ramma foran=)

sorry OT men noen som veit hvor jeg får tak i soppfilter med 4'' inntak?

Måtte bare si ifra, jeg skjærte bort den kanten som stikker opp fra ramma nå, og det holder ikke, må skjære litt i ramma og, så er visst litt større modifikasjoner enn først antatt. og har målt plass til turbo framover, har 12cm med den turboen jeg har, med tanke på plass til filter.

Fant faktisk et k&n filter på summitracing.com som passer, så blir ingen problem det, neste blir å se hvor man skal gjøre av wastegate og downpipe, for er ikke altfor stor plass der.

men absolutt verdt pengene det grenrøret=)

Skrevet
jeg har fått mitt som jeg sa til deg på PM men kan jo legge ut her og=)

fornøyd med grenrøret, og er heller ikke så store modifikasjoner som må til for å få plass til det på m30 motoren i e30.

eneste er den kanten som stikker opp fra rammevangen som må kappes vekk, også må jeg ha ''sopp''filter. for turboen ble ståendes 15cm pluss minus fra ramma foran=)

sorry OT men noen som veit hvor jeg får tak i soppfilter med 4'' inntak?

Måtte bare si ifra, jeg skjærte bort den kanten som stikker opp fra ramma nå, og det holder ikke, må skjære litt i ramma og, så er visst litt større modifikasjoner enn først antatt. og har målt plass til turbo framover, har 12cm med den turboen jeg har, med tanke på plass til filter.

Fant faktisk et k&n filter på summitracing.com som passer, så blir ingen problem det, neste blir å se hvor man skal gjøre av wastegate og downpipe, for er ikke altfor stor plass der.

men absolutt verdt pengene det grenrøret=)

Dette er da m30 røret i e30 ikke sant? Det står jo der #-o

Skrevet
jeg har fått mitt som jeg sa til deg på PM men kan jo legge ut her og=)

fornøyd med grenrøret, og er heller ikke så store modifikasjoner som må til for å få plass til det på m30 motoren i e30.

eneste er den kanten som stikker opp fra rammevangen som må kappes vekk, også må jeg ha ''sopp''filter. for turboen ble ståendes 15cm pluss minus fra ramma foran=)

sorry OT men noen som veit hvor jeg får tak i soppfilter med 4'' inntak?

Måtte bare si ifra, jeg skjærte bort den kanten som stikker opp fra ramma nå, og det holder ikke, må skjære litt i ramma og, så er visst litt større modifikasjoner enn først antatt. og har målt plass til turbo framover, har 12cm med den turboen jeg har, med tanke på plass til filter.

Fant faktisk et k&n filter på summitracing.com som passer, så blir ingen problem det, neste blir å se hvor man skal gjøre av wastegate og downpipe, for er ikke altfor stor plass der.

men absolutt verdt pengene det grenrøret=)

Dette er da m30 røret i e30 ikke sant? Det står jo der #-o

huh?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...