gaasen Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Da er ny bil funnet i tyskland som skal hentes i starten av neste uke. En Lemansblå E92 320D 177 hk Orginal M-sport med ok utstyrsnivå. Utstyrsliste: Type 320D OL (EUR) Dev. series E92 () Line 3 Body type COUPE Steering LL Door count 2 Engine N47 Cubical capacity 2.00 Power 130 Transmision HECK Gearbox MECH Colour LE-MANS-BLAU METALLIC (381) Upholstery STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT) Prod. date 2007-02-28 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T. 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORTS PACKAGE 4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 441 SMOKERS PACKAGE 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 6AA BMW TELESERVICES 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612 BMW ASSIST 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Series options No. Description 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 520 FOGLIGHTS 522 XENON LIGHT 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Legger ved ett arkivbilde bare for å vise "looken" Kommer vel bilder av bilen i morgen kveld, så da kommer det vel oppdaterte bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Bilen skal forøvrig ut for salg etterhvert og om noen er intresert så er det bare å ta kontakt. Regner med salgspris ferdig reg med årsavgift inkl høydejusterbart og kurante nye 20" sommerhjul kommer seg på ca 369.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Takk. Kunne forrestn vært fint om noen har meninger om oppgraderinger på disse bilene? Gjerne med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Svarte, denne hadde jo passet meg utmerket, og har nyyydelig farge !! Driver du men import eller selv eller? Snart ferdig på fagskolen nå, så tenkte å oppgradere huslånet mitt med en bil (BMW) til sommern/høsten Oppgraderinger kunne vel kanskje vært mindre sota ruter bak (ser ganske mørkt ut) og svak toning rundt om, samt splittere forran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Svarte, denne hadde jo passet meg utmerket, og har nyyydelig farge !! Driver du men import eller selv eller? Snart ferdig på fagskolen nå, så tenkte å oppgradere huslånet mitt med en bil (BMW) til sommern/høsten Oppgraderinger kunne vel kanskje vært mindre sota ruter bak (ser ganske mørkt ut) og svak toning rundt om, samt splittere forran? Er ikke bilen på bilde, men kliss lik. Er orginal tona bak, så det blir vel å ta framrutene i tillegg i samme nyanse. Blir vel carbon splittere eller hel leppe foran ja tenker jeg, samt høydejusterbart og 20" Driver å tar inn biler ja. Bare å gi lyd om du vil hente deg en bil. Han jeg henter biler av kjøper fra bmw forhandlere dær nede. Har vært virkelig gode de bilene jeg har plokka opp foreløbig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Svarte, denne hadde jo passet meg utmerket, og har nyyydelig farge !! Driver du men import eller selv eller? Snart ferdig på fagskolen nå, så tenkte å oppgradere huslånet mitt med en bil (BMW) til sommern/høsten Oppgraderinger kunne vel kanskje vært mindre sota ruter bak (ser ganske mørkt ut) og svak toning rundt om, samt splittere forran? Er ikke bilen på bilde, men kliss lik. Er orginal tona bak, så det blir vel å ta framrutene i tillegg i samme nyanse. Blir vel carbon splittere eller hel leppe foran ja tenker jeg, samt høydejusterbart og 20" Driver å tar inn biler ja. Bare å gi lyd om du vil hente deg en bil. Han jeg henter biler av kjøper fra bmw forhandlere dær nede. Har vært virkelig gode de bilene jeg har plokka opp foreløbig. Kommer nok til å kle 20" å justerbart ja ! Det skal du ikke se bort i fra, om det ikke blir å handle e46`n til en kompis til å begynne med. Driver å lukter litt på 02-04 E46, evt tidlig E90/91/e60/61... Gira på dieselbil, og kanskje en farge ikke så mange har til "vanlig".. Er det flere forhandlere du har kontakt med, el bruker du noen få?? Du har ikkje hjemmesiden til noen av de?? Kompis driver å leter etter E91, mauritzius-blå, 325d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Svarte, denne hadde jo passet meg utmerket, og har nyyydelig farge !! Driver du men import eller selv eller? Snart ferdig på fagskolen nå, så tenkte å oppgradere huslånet mitt med en bil (BMW) til sommern/høsten Oppgraderinger kunne vel kanskje vært mindre sota ruter bak (ser ganske mørkt ut) og svak toning rundt om, samt splittere forran? Er ikke bilen på bilde, men kliss lik. Er orginal tona bak, så det blir vel å ta framrutene i tillegg i samme nyanse. Blir vel carbon splittere eller hel leppe foran ja tenker jeg, samt høydejusterbart og 20" Driver å tar inn biler ja. Bare å gi lyd om du vil hente deg en bil. Han jeg henter biler av kjøper fra bmw forhandlere dær nede. Har vært virkelig gode de bilene jeg har plokka opp foreløbig. Kommer nok til å kle 20" å justerbart ja ! Det skal du ikke se bort i fra, om det ikke blir å handle e46`n til en kompis til å begynne med. Driver å lukter litt på 02-04 E46, evt tidlig E90/91/e60/61... Gira på dieselbil, og kanskje en farge ikke så mange har til "vanlig".. Er det flere forhandlere du har kontakt med, el bruker du noen få?? Du har ikkje hjemmesiden til noen av de?? Kompis driver å leter etter E91, mauritzius-blå, 325d.. Jeg har kun kontakt med en kar dær nede og det er han som har kontakt med mange av forhandlerne dær nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Da vet jeg hvem jeg skal kontakte når jeg skal bytte bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Da vet jeg hvem jeg skal kontakte når jeg skal bytte bil Høres bra ut.v Om noen bestiller bil gjennom meg så tar jeg meg en liten sum for jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Høres bra ut.v Om noen bestiller bil gjennom meg så tar jeg meg en liten sum for jobben. Det er jo en selvfølge! Det blir ikke før neste år, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Høres bra ut.v Om noen bestiller bil gjennom meg så tar jeg meg en liten sum for jobben. Det er jo en selvfølge! Det blir ikke før neste år, men Null problem. Bare ta kontakt den dagen d skulle evt bli aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Da er salgsannonse lagt ut med bilder av bilen. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... t_seen_ads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Nydelig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Nydelig bil!! Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå