noekult Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Hei fant denne pakken under rydderunde i dag. Var egentlig tiltenkt bruk for et par år siden, men åpnet ikke pakken da jeg ikke trengte alt. Merket er Cadence og det er kvalitet. Jeg kan ikke mye om bilstereo og derfor vet jeg ikke særlig om hva slags innhold denne pakken har, derfor har jeg bare tatt bilde av baksiden på pakka som har innholdsfortegnelse. Når jeg kjøpte den fra Ice Audio forhandler ba jeg om en pakke som inneholdt "alt man trenger" så den skal ikke mangle deler man trenger under en vanlig installasjon. Ser på diverse andre "kabelsett" fra andre produsenter som koster 300 kr. at de har ikke samme innholdsnivå.... Helt nytt, uåpnet. Nypris var 400-500 kr., ønsker 250 kr. for den. Hentes i Oslo. Send PM, besøker forumet daglig. Har også en Focal forsterker til 1500 kr. ferdigprutet (helt nytt, uåpnet/ubrukt, 2x75 w.) som gikk for 2500 kr. for et par år siden hvis det kan være av interesse. Denne heter "Focal FP 2.75".
kjetillu Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 hehe:p cadence kabelsettan e nu ikje nåkka å sell igrunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå