sputnick Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Hei! Har en 325coupe som er ombygd til s50b32 motoren får ikke gnist har byttet føleren på veivakselen men ingen forskjell noen ideer? MVH Christian Grav Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSM Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Har den vert i orden før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sputnick Posted April 27, 2010 Author Share Posted April 27, 2010 jess Den startet og gikk før så plutselig bare stoppet den Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSM Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Du får bensin ja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sputnick Posted April 27, 2010 Author Share Posted April 27, 2010 jess Link to comment Share on other sites More sharing options...
sputnick Posted April 27, 2010 Author Share Posted April 27, 2010 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julian Sommer Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Sjekk jordingene fra motor til karosseri. Vet ikke jeg altså, men er verdt en sjekk... Har vært borti selv før, at bagateller har blitt veldig dyre, siden jeg ikke har funnet ut hva det har vært. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sputnick Posted April 27, 2010 Author Share Posted April 27, 2010 får ikke tatt diagnose på den heller.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ojstejn Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Sjekk alle jordinger og at ledninger er kobla rett. Eg hadde eit problem med min, og då var det hjernen/ecu'en som var problemet - den ble alt å dømma ikkje jorda skikkelig. Prøv å rikk litt på den og se om den kan være problemet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts