Gå til innhold

Azev A 4x100 8,5/10 x 17"

Co|a
 Share

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg har bestemt meg for å selge bilen min i deler, så legger jeg disse felgene for salg..

Azev A 8,5x17" ET13 og 10x17" ET20. Sitter falken dekk på bak (245/35-17) og goodyear fremme (215/40-17). Gode dekk med mye mønster igjen.

Selges for kr 10 tusen.

pgicvu605kd6gqqqmzov.jpg

8zhuf9ak4cbounlnui7s.jpg

qenskhoyoemo7v11a7iq.jpg

3ndlmz3q421z5gj2a8b6.jpg

vkzlipqyqxfcdimoku7i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av felgene på bil? Må det valses?

Må valses ja hvis du skal ha bilen ned på bakken ihvertfall..

De felgene jeg selger har stått på den grønne gts styla e30n her..

l1jo3790oct09rhrqu2b.jpg

pupj3j66ja18bwiyad2k.jpg

her er noen bilder av andre biler med Azev felger

6rgtfoz8vo0unaroudas.jpg

9dmaog6y7r1abd3x5fu6.jpg

Min med 8,5x17" bak og fremme..

c2hjcir6drke10qxv2az.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg kikket en gang ekstra på di bakfelgene når jeg hena delene til stian :D lykke til med salg

Kommer til å grine meg i søvn i mange netter etter jeg har solgt disse felgene! Leita _LENGE_ etter å få tak på sånne felger med den rette størrelsen! sukk..

Hvordan går det med turbomotoren du kjøpte av stian? skal du kjøre dobbel turbo eller bytter du til singel for å få mer effekt? syke saker det der :-)

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne godt tenkt meg hjula dine, men får heller fikse opp bbs rsene mine og ha di.

Joda det er godt på vei, motoren er klar til montering. men det har blitt omfatende pga masse rust jobb på karossen i tilleg, bakstillingen er ferdig tilpasset. det blir twin turbo, men tviler på jeg passerer 500hjul hk med di små turboene (ifølge turbokongen)

inspirasjonen til twinturbo er nok mest at den skal bli godkjent med det, morrå å ikke ha likt alle andre og. Skulle det vise seg at den blir for "lat" så får eg heller oppgradere litt til neste år :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...