cjaay Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Har ikke gjort noe med den enda, M-tech osv. Men må jo legge ut bilder, så folk kan komme med tips på hva jeg burde fikse først Må legge til å si at jeg bare er lærling som sveiser å har en lønn på 11.500 i uka bare, så sliter litt med den delen for øyeblikket:P Kjøpte denna bilen i Januar, å er sinnsykt storfornøyd med bilen, den er som alle sier å som vi alle vet, helt død i lav turtall, å er ikke no særlig acceleration bil Men fy flate så digg den er å kjøre, alt annet er perfekt i mine øyne Så bare skrik ut hva dere syntes er det første jeg burde gjøre, med tanke på den lave lønninga. Fikk forresten en bulk mens jeg var inne å trente, men ingen lapp i ruta, så den gjorde meg ganske så deprimert, fått sugd ut noe av bulken, men fortsatt litt riper å litt bulk igjen, bulk bilder kommer senere. Den har blitt senka litt, husker ikke helt hvor mye, satt på angel eyes. Ikke mer en det er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Om du har 10.000 i uka er vell ikke penger det største problemet ? XD Uansett ;D Pen bil! Pen farge =) Mine forslagg er Aerodynamic leppe (litt sjeldnere enn M5 fronten synes jeg) M-Tech rumpe (Vet ikke helt åssen dette passer med aero.leppe forran) Maasse senk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cjaay Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Njooau, jeg har følelsen av at jeg alltid har lite penger men:P tjener jo 11.500 ca i måneden, men 3000 går til lån, så har jo ca 9000 igjen, pluss at bommring penger kommer på 700+, å bensin forbruket til 520i er ikke det billigste, så ja:P ligger vel på rundt 4000+ til overs som jeg kan bruke på ting til bilen i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cjaay Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Aerodynamic leppe (litt sjeldnere enn M5 fronten synes jeg) M-Tech rumpe (Vet ikke helt åssen dette passer med aero.leppe forran) Maasse senk =) Ja leppe å rumpe er noe av det jeg tenkte skulle komme opp først ja:P Å er forsåvidt enig, så går nok for den ja^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå