Gå til innhold

bmw 1991 e34

Share

Anbefalte innlegg

hei. skal selge en 520i. bilen har en spesiell blåfarge. er noen riper i lakken samt lakkrust. er noe rust i kanal. motor går greit, er greit drag i den med turtall. er en 2 liter rekke 6,er. med den typiske bmw lyden. når den har drift temperatur så lugger motoren litt, virker som den får for lite eller mye av enten luft eller bensin. sitter kn filter på den. mangler en vindusveiv bak, får man tak i på høggern. og sveiva til takluka er løs, altså er det takluke på den, men mangler bare et klips eller noe som gjør at sveiva sitter fast, men luka funker som den skal. ble byttet ny varmeregister på den. kosta ca 4000kr. ble tett og fint etter montering. varmt i kupee.men er en liten vannlekasje på den men aner ikke hvor. er ikke vann i olja. den er fin. forrige eier sa at det ble kostet på ca 14000kr på den før eu godkjenning, som ble gjordt i rundt august 2009, så den er godjent til 2011.fikk og greie på at den er lettere trimmet. chip,sentralåsen er ikke helt god. mulig bytte dørlåser.den var sotet på bakvinduene, men det var den dårligste sotinga jeg har sett, så jeg tok den av, men har bare fått den av på ene side, er altså noe småfiks med den. men bilen starter bra og er bare og tute og kjøre. er og en liten lekasje i bensintank, har ikke sjekka hvor det kommer fra.det er parklys i blinklysa. følger også med helt nye blinklys vite på kjøpet lysa i støtfangeren bør byttes..kjøper får også med bmw caps som er ny. sitter piggfrie vinterdekk på den som brukes som sommerdekk. er ikke noe ekstra dekk med.det er bytta til nye dempere som holder panseret og bagasjelokket oppe.setene er slitte men greit og sitte i.er setetrekk på dem så det ser litt penere ut. følger med cd spiller og basskasse med forsterker.er lagt opp til kassa men ikke koblet.er en arbeids eller prosjektbil. årsavgifta er betalt. tenkte rundt ca 13000kr8yaqxdyxabh83tvs7sq6.jpg99rumh39vvgbvodmf9ab.jpgf3329itc31v7lwusb6bv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he. ja jeg beklager at det ble litt rotete i anonnsa, pleier ikke det men ble det nå. jeg selger bilen for at jeg ikke trenger bil akuratt nå. er kort vei til jobb og butikk så bilen blir bare stående, jeg går til jobb.ser ikke noe vits i og ha utgifter på en bil som bare står. er jo sundt og gå. he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...