Talker Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Fikk tak i en e34 520 i vinter, men nå som snøen er borte og sommeren er på vei, så tenkte jeg at jeg skulle få litt mer nytteverdi av bilen. Problemet er som følger: jeg får ikke åpnet bakluka med bryteren, bare nøkkelen. Og jeg får ikke åpna vinduet på bakluka i det hele tatt (går det ikke ann med nøkkel det da? Skal det skje noe når jeg vrir den til høyre?) Varmetrådene fungerer ikke, men lysene syns jeg huske fungerte. Så litt på kablene som gikk på venstresiden av luken ved hengslingen. Der var det gjort reparasjoner med kabelsko, og mange av kablene var blitt sprø og knukket/slitt av. Finnes det noe ferdige sett for disse kablene som ikke koster skorta? Evt. Er det enkelt å komme til for å få loddet på nye kabler? Vet ikke hvor kablene går når de går inn i bilen, men regner med at det skal gå ann å få tak i de.. Har fått med meg at dette er et ganske vanlig problem på stasjonsvogna, så det er sikkert flere som har ordnet dette før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå