Stich Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Min BMW 320ia som jeg hentet i trondheim i november. Dette er min andre 320ia som jeg har i mitt eige. Utstyr på bilen og ting som skal gjeres med tiden:) (det med feitebokstaver er gjort) Interiør: Skinn 11knappers kjørecomp Rockford fosgate anlegg Sports seter sportsratt Exteriør: Mtech Framfanger Bakrutesenker lyktesenkere Sorte lykter m/angel eyes sota baklykter sota ruter Understell: Bilstein B10 60/40 M3/poweflex foingar Greenstuff bremseklosser Dempertårn avstivar (Bak) Dempertårn avstivar (fram) 325,328 bremser Motor: 2.5/2.8l motor Slik va bilen når eg kjøpte den:) Så blei den slik:) Si deres mening:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Rå pen sedan du har der Ligner litt på gamle min. savner den litt når jeg ser disse bildene Riktig farge, felger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Her var det gjort mye riktig, ja. Jeg synes spesielt felgene passer bilen meget godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stich Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Noen som har tips til hva jeg kan gjøre me den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stich Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Noen som har tips til frontlykter eg kan kjøpe til bilen til en "alright" pris? helst med blå/hvite angeleyes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå