Oddey Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Jeg har nå bygget om min egen m3 på en 325i cab. satte inn en 3.2 liter motor hvor jeg flyttet over det meste på bilen. Jeg var ute å kjørte en tur og når jeg skulle parkere så synes jeg clutchen var veldig mye lettere enn hva den brukte å være, trykte så på pedalen enda en gang og da var den enda lettere og siste gangen var det ingen motstand i det hele tatt, hadde kjørt med bilen i to-tre dager da dette skjedde, har nå byttet den nedre pumpa 2 ganger og den øvre ved pedalene en gang. Sliter veldig med å få luftet ordentlig manuelt så kan dette være grunnen til det hele eller er det en mulighet noe annet har ryket? Noen som har noen forslag? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Ingen som har noen synspunkter? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Har nå kjøpt meg lufte greier til å få ut luften ordentlig uten hell, byttet den øverste og nederste pumpa (den ved pedalene og den som sitter på kassa), kjørte også på med noen tvinger på pumpa tilslutt, den nede ved clutchen, endte da opp med at pedalen ble hard, noe den skulle bli, så er redd for noe kan ha ryket inni girkassa. ingen som har noen synspunkter/svar på hva dette kan være? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Hørtes egentlig litt rart ut dette...! Hvordan er det å kjøre da? Går den fint i gir og den frier helt når du trår clutchen inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 clutchen funker ikke i det hele tatt nå, funket i to dager og så ble den bare helt borte, pedalen går alt for lett inn, så den tar ikke i det hele tatt =/. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå