Naitsirk Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 el-vinduene sluttet plutselig å fungere ( etter at jeg fiklet og monterte ny cd-spiller) ingen sikringer som er gått, har sjekket ALLE i sikringsboksen. funker ikke om dørene er åpne eller lukket, heller ikke når bilen er i gang. det er heller ikke lys i knappene.. hvor kan jeg feilsøke videre nå ? Edit: LØST: var ledningene bak på den hel-sorte barnesikrings knappen som var av.
stiann Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 regner med at du har trykket inn barbesikrings knappen, eller at du har dratt av kontakten til den. bryteren sitter vel rett over spilleren mener jeg. den er helt sort
Naitsirk Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 aha:) skal sjekke med en gang jeg får tid. krysser fingrene for at du har rett!
Naitsirk Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 Takk Stiann:) det var ledningene bak på barnesikrings knappen som hadde blitt røkket ut. da var dette problemet løst
stiann Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Takk Stiann:) det var ledningene bak på barnesikrings knappen som hadde blitt røkket ut. da var dette problemet løst så bra. bare gøy og hjelpe til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå