MsRacing Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Har søkt litt men ikke funnet det eg søker svar på. Er rimeli ny i bmw verlden og lurer derfør. Henter meg en 87 modell E30 me 320 24ventilers motor no i mai. Og skall skifte bremser og slikt på denne. Kan eg oppgrader bremserne til 325 da? Og er det bolt on? Kan eg kunn bytt skiver og klosser eller må eg skift kaliptera og? Mvh MsRacing
E30-328 Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 skiver calippere og klosser Du bør bytte til 51mm fjærbein
MsRacing Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 skiver calippere og klosser Du bør bytte til 51mm fjærbein Okei, får man kjøpt nye 51mm fjærbein noen plasser? Tusen takk før svar
KalMar Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 foran må du bare ha fjærbein på 51mm bremser og slikt skal være bolt on. Bak må du bytte heile bærearmen bak til noen som har skivebremser orginalt.. (touring,cab eller biler med abs)
MsRacing Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 foran må du bare ha fjærbein på 51mm bremser og slikt skal være bolt on.Bak må du bytte heile bærearmen bak til noen som har skivebremser orginalt.. (touring,cab eller biler med abs) Okei, venter enda på svar ang bremserne, litt vanskeli kar å få tak i grunnet at han jobber på havet. Gleder meg no mest til å bli eier av bmw
MsRacing Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 Jeg har nok alt! Bremseskiver og slikt blir nytt, men vis du har fjærbein og de æ treng så kan eg va interisert. Spørs heilt på om det er byttet : )
MsRacing Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 Hvor holder du til, når må du ha det? Holder til i bodø, veit ikke heilt når æ må ha det. Henter biln den 20 mai. Men kan gi deg beskjed når æ får veta om de e skiftet på bilen eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå