moke Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 hei. skulle ut i bilen min idag. ( en 88 mod 320). Når jeg trådde inn clutchen, datt den rett i bånn, ingen motstand å der ble den. måtte dra den ut igjenn manuelt. Noen som har greie på/ eller en god løsning på å fikse dette? mvh kenneth
moke Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 Må være noen kloke hoder her som kan hjelpe meg vel?
tangorev Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Sjekk at nivået på bremseveska er over utløpet til clutchpumpa. Hvis det er nok veske og ingen lekkasje, kan clutchpinnen ha gått igjennom utløserarmen.
e30 tic Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 er det bremsevæske nok som tangorev sier behøver du en jekk, liten skralle med ledd og 13mm pipe. hender di ryker dsse gamle slavesylinderene. Disse kan være vanskelige å lufte siden di er laveste punkt, jeg brukte en slik biltemasak så du får trykksatt bremsevæsketanken di når du lufter.
moke Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 takk for tipsa:) Slavesylinderen, er det den som sitter under bilen? evt, er det der det må luftes og?
e30 tic Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 takk for tipsa:) Slavesylinderen, er det den som sitter under bilen? evt, er det der det må luftes og? ja og oddsen for at den er defekt er til stede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå