Robben Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Selger bakfanger, panser, bakluke, høyre framdør (type rød), sete bak/seterygg, taklukemotor, passasjersete og mange andre deler til E36 Compact. Bilen er grønn metallic. Har masser av deler liggende, så det er bare å spørre! Er åpen for bud, så bare fyr løs Holder til i Drammensområdet.
Robben Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Bilen er bostongrønn, men frontfangeren har jeg dessverre ikke.
mariusmus Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Selger bakfanger, panser, bakluke, høyre framdør (type rød), sete bak/seterygg, taklukemotor, passasjersete og mange andre deler til E36 Compact. Bilen er grønn metallic.Har masser av deler liggende, så det er bare å spørre! Er åpen for bud, så bare fyr løs Holder til i Drammensområdet. Panser hvilken farge er det ? og hvor mye sko du hatt for å sende det ? og hvor mye skulle du hatt for det vis jeg henter ? bilde ?
Robben Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Bakluka er rustfri, men mangler baklås. Jeg tar 750,- for den. Panseret er helt og fint, men med en liten rustflekk fremme på størrelse med en femtiøring. Ser helst at du kommer og henter panseret hvis du skal ha det. Tar 750,- for panseret også.
Robben Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Skrevet Mai 14, 2010 JulianS: Bakstillinga skal jeg ha selv. Hans Wilhelm: Du har pm
Robben Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Har også taktrekk, hvis noen skulle væra interessert i det!
Robben Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Har også taktrekk hvis noen skulle væra interessert i det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå