kenmyh Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Hey! Jeg bestilte meg ny nøkkel fra GS, klar over at den kanskje ikke vil funke. Noe den delvis ikke gjør. Greia er at dersom jeg prøver og starte bilen med den nye nøkkelen skjer det ingenting. Eller jeg får tenning, men starteren går ikke. Setter jeg derimot inn den gamle nøkkelen og starter den, for å så stoppe den. Også prøve med den nye nøkkelen igjen, funker det med engang. Altså, jeg må bruke den gamle nøkkelen en gang, før den nye funker. Hva kan være galt? Skjønner ikke hvorfor det er sånn. Virker jo som om den nye nøkkelen må bli "programmert" av den gamle før den funker... Så hadde satt pris på om noen vitste hva det kunne være. Takk for svar!
Till Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Ews ? e d chip på den gamle nøkkelen ? Hvis ja flytt den over på den nye og problem løst
kenmyh Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 Det skal være det ja, men skjønner ikke hvorfor det ikke skal funke å bruke den nye nøkkelen hele tiden.. Skal stikke innom BMW i dag og høre hva de har å si.
kenmyh Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 nøkkelen er vel ikke programmert da Det de sa på BMW også.. Regner ikke med at man kan gjøre dette selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå