Rogern Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 En kompis av meg har en 86 525i som er i dagelig drift med skilter og eu-godkjent 1 år til. sort m-tech interiør. Bilen er ombyggd til manuell med kasse kjøpt fra gs. Han kjøpte en e28 som har full m-tech styling og 745i motor montert (m106) med automat for noen år siden. Den startet og gikk bra da, men etter den har stått nå i noen år så starter den ikke så det er nok en bagatell. Denne bilen har dårlig karroseri så det er ikke noe vits i å bygge videre på. Deler som følger med er komplett for og bakstilling med diff fra e28 m5 med 4 stempla kaliptre foran. (var selv med å plukka delene av en hugget e28 m5) Jeg tenkte jeg skulle ta noen bilder av bilene i helga Her er hans tlf nr 95165536. Bilene skal i første omgang selges samlet. Skal prøve å svare så godt jeg kan her, men bare ring til han å slå av en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Hva tror du han skall ha for den med m106 i vist han selger kun den? Er manko på en blokk for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Tviler på at han selger bare motor. Veldig mange som har spurt han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Pris på den med M106 motor? Perfekt til montering i en av E23'ne mine ! der den virkelig hører hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 få opp noen bilder og prisantydning da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 pris på den bilen som er eu-godkjennt et år til?? (525i'en) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Alt er solgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå