alberto91 Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 jeg ringer deg angående bilen senere, må få solgt bilen min først venter bare på ei melding på en kar som ville ha den om han skal ha den eller ikke.
alberto91 Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 men du er ikke intrisert i bytte i volvo s60 2004 D5 da?
alberto91 Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 okei, håper jeg får høre noe om bilen min de nærmeste dagene, tar kontakt da jeg.
Rayen Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Hei igjen.. Såg på bildene du sendte meg på mail, og som du no har lagt ut her.. ser at rusten er blitt ganske grov på den ene hjulbuen hvertfall.. har du fått noen til og se på dette? buen må vel kanskje byttes for at det skal bli bra? Har du noen bud på bilen? mvh Raymond
alberto91 Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 fikk fjernet rusta på buene veldig fort og lakkert opp bakskjermene:)
Magnarock Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Strøkent Send ,eg gjerne bilder hvis du gidder til magnerui@gmail.com
alberto91 Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 internettn mine er ute for øyeblikket hjemme, men skal sende så snart jeg har det igjen, har bestilt masse stæsj sist uke så da blir det litt blant annet svarte nyrer og clubsportsplitters på den;)
dannyboy92 Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 internettn mine er ute for øyeblikket hjemme, men skal sende så snart jeg har det igjen, har bestilt masse stæsj sist uke så da blir det litt blant annet svarte nyrer og clubsportsplitters på den;) Hvorfor solgte du den gamle e46'n ? : O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå