xxxredlinexxx Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 heij, jeg får igjen toppen min i morgen å skal begynne å montere, lurte på om noen hadde noe tips når det gjalt montering å justering av kammene etc.. takker for svar:)
xxxredlinexxx Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 stemmer det at når sylinder 1 er på topp så skal ventila være igjen? men hvis det er så når stempell 1 er på topp er også stempell 4 på topp men kammen er ikke lik i forkant som bakkant:S noen som kan hjelpe emg hær?
KalMar Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Er et merke i fronten av toppen, som skal flukte med et merke i camhjulet (ca kl 2) så er det et merke på reimhjulet/veiva som skal flukte med et spor som er på den grå aluminuims saken som er bak reimhjulet.. var dette forståelig ?? Mvh
xxxredlinexxx Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 hmm ja sånn delvis, bortsett fra at jeg ikke finner merke på reimhjulet.. men kammen må jo ligge en vei før jeg setter på camhjulet, skal da armene være oppe eller ned? takk for svar forresten
xxxredlinexxx Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 dette er forresten på en 318is..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå