Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Go kveld.

Jeg har et alt så lite problem her, jeg har som sagt en 525 94mod, probleme med den, er at den er lav bak, jeg har byttet alt bak der, men til ingen nytte, det er satt på forsterket fjerer, men hjelper ikke.

Og verkstede som har gjort jobben, har hatt den inne igjen, men finner ikke noe feil. Bilen har vært lav bak siden jeg fikke den da.

Så. Er det noen som kan hjelpe til med å finne ut hva jeg kan gjøre, for å få opp ræva på bilen, kan også legge til, at jeg ikke kan ha mye kg bak, da den klapper sammen når jeg kommer i en høl, eller svinger kraftig.

Og, bare så jeg kan måle, hva skal avstanden være bak, tenker da fra felg til hjulbuen? Har 225\17 R45, eller hva det nå heter :)

Skrevet

I følge verkstede, og GS bildeler, skal det ikke være nivåregulering på den. Og det som sto på bilen nåe jeg kjøpte den, var heller ikke det..

Så da går jeg ut fra at det ikke er standar på den bilen. Vet at enkelte 525 fra 94, hr det. Men allefall sier Gs bildeler, at det ikke skal være det på den.

Derfor blir jeg veldig usikker, da bilen er veldig lav bak, og ikke tåler noe last. Så, jeg skriker virkelig etter tips, og hjelp her.

Skrevet

Ingen som har tips, eller vet hva som kan være galt?

En liten ting til, når bilen ikke har orginal nivåregulering fra før, er det mulig å ettermontere dette? eller få regulerbare dempere bak?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...