Bimmerlars Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Noen her som snurra og vraka sin sorte bimmer ved elvestad i dag?
Chris_ Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 http://www.smaalenene.no/nyheter/article5093836.ece desverre..
Chris_ Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Ingen alvorlige skader heldigvis, som er det viktigste Litt svimmel og forslått i dag, men ikke noe alvorlig som sagt.. Er så små marginer som skal til før det går dritt.. :S Var dritsulten og skulle hjem og spise bare. Satt den i andre giret og gasset på bortover (langt fra bånn gass), og da begynte bilen å spole uten at jeg merket det før jeg omtrent hadde kontraen.. Og når jeg da begynner å rette opp en kontra så sent, blir det bare verre for hver kontra. Fikk vel en 4-5 stykker, før jeg snurret og det smalt noe sinnsykt og glasset sprutet over det hele.. Uff, skikkelig ille at det måtte skje :S Var jo ikke noe tvil om at det er min feil, men håper bare politiet tror på meg at det ikke var villbass kjøring. Så jeg håper på det beste. Bilen blir nok kondemnert..
winchester Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Uff, den er lei.. Bra det gikk bra med de involverte!
Scampi Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Passerte dette igår, bra det gikk fint med alle.
Chris_ Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Har noen bilder.. var nettopp ute og så litt på den, ikke noe tvil om at den blir kondemnert. Føler meg veldig heldig nå. At jeg selv gikk ut, og at alle har det bra.. Biler og penger kan alltids erstattes Sorry for kø, til alle som stod fast... bilder kommer
winchester Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Tror nok ikke det var køen de var bekymret over Chris.
Chris_ Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Ikke jeg heller.. Men når jeg er i form til det, så kan jeg like gjerne beklage det. Ettersom det strengt talt var min feil.. Bilder lastes opp i dette øyeblikk.
DanielMK Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Uff... bra det gikk bra med personene iallefall ! Det som er det viktigste.. Men det undrer meg, bildet i avis-artikkelen over. Skiltet er ikkje sladdet. Dette er brudd på vær-varsom plakaten. Jobber selv som fotojournalist, så reagerte umiddelbart på dette. Er vanskelig å se på bildet, men går man inn i et bildebehandlingsprogram er det mulig å få fram tallene.
Wacman Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Det gikk ikke fullt så bra på nesten samme sted tidlig i dag morges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå