Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på min e46 sedan. Kjøpes i nærheten av Oslo. Evt sendes, men vill da ha angrefrist for å få prøvekjørt. Foretrekker å kjøpe cash i nærheten av oslo. post bilde

Skrevet

Har ett sett med 17" Smidde sparco felger. Kjempe fine. Ikke kantkjørt. Rette og fine selvfølgelig. OK dekk. Skal til drammen en a dagene. Så kan da svinge innom Oslo med dem om du er interessert? perfekt innpress for kjerra di.

3900kroner.

Skrevet

Ikke så bra bilde. Men dem er helt strøkne i allefall. Så se bortifra feil ;)

3au9igpw6pnme6r7tuqk.jpg

Skrevet

Hva med mine M6 felger? de er silkestrøkene og kjøpt hos bmw, så tror de er orginale :)

hadde de på min E46 coupe 2006 mod-så de er meget nye òg.

Skrevet

De virker litt dyre. Så m6-felgene og sparco-felgene er ikke aktuelle. Har stålfelg til vinterhjulene og dårlige sommerdekk. Så tenkte bruke de sommerfelgene jeg har nå til vinter. Derfor trenger jeg hjul til sommeren nå. Så regner jeg med at det er mange som oppgraderer fra 16" og 17" nå som det er blitt skikkelig godvær. Har litt smådårlig rygg og større enn 17" vill jeg derfor ikke ha. Ikke før veien blir fiksa i det minste.

Så kopier duger fint. Noen skader gjør ingenting, men skal kjøre ok. Klarer de 160 uten at jeg merker forskjell, så er de ok. Kjøper ingen felger uten prøvekjøring. Jeg må også mene at felgene passer litt stilmessig med en e46 i sølv, men jeg er ikke så kresen. Folk har rimelig forskjellig smak, så bare post bilde. Evt pm og mms.

Har fått pm og vurderer et sett 16" til 1500, men har enda ikke sett bilde. Dersom noen tilbyr noe bedre eller større, så kan jeg betale mer, men jeg betaler ikke mer for 16".

@atlis. Pris?

Skrevet

du kan få sparco hjula for 3500. Det er ikke noe upris. Dem ser ålreit ut. 17" nok med profil til at det går bra med ryggen din. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...