rollertoy Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Ser det er et tema for de som ha dårlige erfaringer med Statens Vegvesen, Men jeg vil oppfordre alle som har gode erfaringer med de til og skriv her, også hva dere har gjort for å få de til å myke opp litt Eventuelt hva slags modifikasjoner dere har gjort med bilen. Både små og store ting! Så kan vi som ikke har så gode erfaringer med de kanskje lære noe og få noen tips Har du dårlige erfaringer med de, så er det andre emner her for det her inne. KUN GODE ERFARINGER Skriv gjerne hva slags årsmodell, vanskligere å få godkjent nyere bil grunnet nyere avgasskrav.
jensemann23 Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 veldig god erfaring med statens vegvesen i Trondheim. Da jeg kom kjørende inn med min 318i ombygd med 325 motor fikk jeg godkjent den som 325 på en time uten skrupler.
ehrnst Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Det er skjelden noe problem å bygge om til en allerede typegodkjent bil. Selv om bilen min ble konfiskert inne i hallen der har jeg forsåvidt god erfaring. Er inne i en godkjenningsprosess igjen så vi får se hvordan det går
Morty999 Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Det er skjelden noe problem å bygge om til en allerede typegodkjent bil.Selv om bilen min ble konfiskert inne i hallen der har jeg forsåvidt god erfaring. Er inne i en godkjenningsprosess igjen så vi får se hvordan det går og hvem hjalp deg med det? å få godkjent til en som regel ikke noe problem, sålenge man gjør som de ber om...
Morty999 Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 hehe hadde det ikke vært for det med bilen din så hadde den hatt turbo i vongkortet den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå