Anders_w Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 da har det klikket fullstendig for meg å jeg vurderer så smått det er å selge e30en min om prisen er riktig. har ett underliggende bud på denne på 180 000,- men.. hmm...... gidder ikke lage noen voldsom annonse da jeg ikke helt skjønner hva som går av meg som i det hele tatt kan vurdere dette.. men de fleste av dere kjenner nok litt til bilen osv. dere som evt måtte lure på noe får hyle ut. kan byttes i e30 M3 prosjekt etc. link til prosjekttråd. viewtopic.php?f=11&t=95478 er gjort ufattelig mye med bilen. ikke godkjent med motor. kan selges uten felgene da disse er eneste settet i landet/norden å har høy verdi. For flere bilder så finnes noen her: http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=137740 http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=138468 (PS dette må være den dårligste/rareste salgsannonsen jeg noengang har laget på en bil, men som dere skjønner så har jeg blitt rar som i det hele tatt kan vurdere å selge gullet mitt.....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 ring/sms til 95724143 ved spørsmål. eller send mail til Anders_wen_1@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Uff, synd du skal selge, men lykke til med salget, fineste E30'en jeg vet om dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 ANDERS!!! HAR DU DETTI OG SLÅTT DEG? HVIS IKKE SENDER JEG NOEN FOR OG GJØRE DET! BARE TANKEN PÅ OG SELGE ER HELT SINNSYK! HALOOOOOOOOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 hm, ja har vel kanskje ramla ned fra noe uten at jeg husker det? hehe noen vansklige valg må ta's her i verden... å dette er definitivt det vanskligste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Hvorfor er det engang et alternativ, skal den selges til fordel for ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 godt spørsmål:) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Ikke selg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Anders, HVORFOR ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 kan ikke svare deg:) vet ikke hvorfor..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 hvorfro ikke godkjent? er ikke bilen til bror din godkjent med samme motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 nei. bror sin er godkjent med 3.0 litern den. å han har 5 bolt understell med e36 m3 bremser. jeg har 4 stempla wilwood som det ikke finnes papirer på så det godtar de ikke. så for godkjenning må du på med 5 bolt understell å inn med 3,0 liter . så sant en kan klare å fremlegge en form for dokumentasjon på bremsene fra wilwood så kan det hende man kan klare seg med å kun sette i 3.0 liter å beholde understellet som er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Da legger vi denne tråden DØD inntil videre. var å tittet på bilen å startet den igår etter 7 mnd til vinterlagring. OMG, hvordan kunne jeg i det hele tatt vurdere salg sier jeg bare.. Blir nok min for evig å alltid:) hehe *Tråden kan godt stenges* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Der ser du, du hadde slått deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå