Gå til innhold

Solgt

Hopen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer nå å selge e30'n min grunnet kjøp av nyere bil.

Bilen er en 91mod som har gått 230 000km(motor 205 000km).

Har vel alt av ekstra utstyr disse bilene ble levert med(el.cab, abs osv..?)

Er importert i februar 2000, så har vært i norge over 10år.

Jeg har eid bilen siden januar 2009 og kostet på den over 30000kr iløpet av den tiden.

Har satt inn m50b25 motor med getrag 260kasse. Montert ny Sebering eksos fra manifold og bak, med rustfri bakpotte!( grom 6er lyd).

Eu-godkjente bilen i fjord sommer. Monterte i vinter nytt Supersport 60/40 senkesett(TUV papirer følger med). Noen nye foringer i bakstillinga. Tannstanga er heloverhalt ifjord sommer hvor det ble skiftet alle pakinger i den.

Skiftet plugger, olje og filter i vinter. Motor sviver fint.

Nye bakdekk på 17" felg, mens framdekkene er en del slitt.

14" alufelger med vinterdekk, 2 nye og 2 som er en del slitt.

Bilen er ikke godkjent med motor, men skal ikke være noe problem siden den har vært i norge i 10år og bilen har samme understell som e30 325( 51mm fjærben, skivebrems bak osv..)

Har ellers montert Hella de lykter med 6000k xenon i nær(35w) og fjærnlys(55w), og grøftelys med smd led pærer.

Ellers er det sportskinn interiør, m-tech girkule, mtech2 ratt, m-tech girmansjett og m-tech pedaler.

Det som ikke er positivt er at el.cab ikke fungerer( sikkert kun motor som er gåen) og cabtaket er litt slitt, men er nylig impregnert.

Bilen er heller ikke strøken i lakken, en liiten bulk på pansret og noen flekker med overflaterust i hjulbuer bak. Ellers er vel bilen rustfri etter det jeg har fått med meg.

Denne bilen har godt potensiale til å bli en fin e30cab med en lakkering og litt omsorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder til i åfjord på fosen, men bor i trondheim midt i uka. Skal ha med bilen dit når jeg får på nye dekk.

Veldig usikker på om jeg skal selge egentlig, men det frister med noe nyere og mer funksjonelt siden dette er den eneste bilen jeg har.

Visst jeg ikke får 50k for den blir den beholdt og shinet opp helt i vinter.

Bilen er orginalt 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interssert i innbytte i A6? Jeg bor i Trondheim.

Er kun intressert i rent salg egentlig siden jeg har funnet meg en e34 m5 jeg tror jeg skal ha, men kan muligens være intressert i inbytte i e39(523,528,535), e36 coupe(325,328,m3) eller e34 M5 med mellomlegg fra min side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...