dape6 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Selger/bytter sommerfelgene mine fordi de trenger en lite oppshining En liten avbalansering tror jeg de kunne hatt godt av. Dekkene er av dimensjon, 235/40-17 foran og bak Men kjøper burde bo på sørlandet, fordi jeg sender ikke. Pris, 4 000,- altså 1 000,- pr dekk, ikke mindre Bilder av dekkene: to av dekkene er helt nye, og to er kjørt en sesong på (se bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 opppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 heidu, hvor hører du til i landet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Nær Mandal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 hva er innpress på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Har ikke peiling desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Har ikke peiling desverre Det står som regel på innsiden/baksiden av felgene. Er greit å vite siden det ofte avgjør om felgene kan brukes på forskjellige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 hehe, okei. Kan ta å sjekke det senere i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Er de to mest slitte dekkene nede på minimum merket i mønster? Ser ut som det på bildene. Bare greit å vite om de må byttes Uansett, et godt tilbud dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Hvis politiet hadde hatt dekkontroll, vet jeg ikke helt om jeg ville vært personen som kjørte bilen, hehe Men hvis man ser bort ifra det, så er det jo bare å kjøre Er jo bare i kanten de er slitte. Masse mønster i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Mener at 75-85% av omkretsen må være tilfredsstillende med tanke på mønsterdybde. Er det mer enn dette som er utslitt er de ulovlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 hva slags bil har de stått på tidligere da? er sikkert 35 innpress om det har stått på e 36/46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Bmw E36 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå