svart Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Hei! Syntes dysene ser forskjellig ut på e30is (m42?) og e36is (m44?), men er de lik? Bare utseende som er forskjellig? passer de overens? Har partert e36is'n etter redusert innsatas fra råde nr 1:-(, men vil høre om det passer på m42'n før jeg går løs på den. Ellers så ser jeg jo at det er bankesensorer på den m44'n, kan jeg koble de sammen for så bruke ledningsnettet og hjernen på m42'en? Har nå m50 ledningsnett,m40 nett,m20 nett og m44 nett skulle tro en av de gikk an å få til på m42'en? Tuuusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 ja er forskellige dyser. m44 har blandt annent ingen tomgangsregulator men styrer dette med dysene. m44 er en mer avansert maskin elektronisk sett en m42 om det går an og koble de sammen tja. men har ledningsnett te m42 liggende og hjerne pm for mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå