dapingu Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 har til salgs xenon belysning. av typen HID elecronic ballaster, ledninger og allt som er. har kun en pære. men ellers er det kommlet. kjøper du nytt så må du ut med opptil 1500,- * Pære type: H1 * 55Watt Ballaster * 55Watt Pærer * 6000 K skal helst ha bort i mot 6-700,- men gi bud, ikke noen skambud.
Snake____1 Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Hvor får du tak i ekstra pære til denne sorten? Begynner med å by 350,- ihvertfall
dapingu Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 perene er h1 xenonpærer, de burde du få de fleste steder der hvor du finner belysning til bil. du kan få det får 500,-
mrrogne Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 500 ink frakt ? send meg en pm om d e greit glømme sikkert at eg har skreve her
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 H1 er da ikke xenon pærer. så de selges nok ikke alle steder. er kun H1 xenon pærer i xenon kit som er til biler med orginalt halogen pærer av typen H1. nye pærer kan kjøpes hoss www.vvmw.com men er ikke sikkert de passer dette kittet om de er forskjellige. vanlige xenon pærer heter D1S, D2S, D2R + noen til. de pleier og koste ca 1000.- kr. pærene til kitene er mye billigere.
dapingu Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 først sier du at det ikke finns og så sier du at det eksisterer. jeg står får det jeg sier, det er h1 xenon pærer til balastene. for det første står det h1 på pærene jeg har og får det andre så står det på nette. viss ikke det er en xenon pære så er det ganske dårlig info om det på qwt.no www.qwt.no/storefront.php?pid=4266 her selges det h1 xenon pærer. der har du også priser på d1s,d2s og d2r pærer, det som du kaller vanlige xenon pærer. ingen av dem koster 1000,-
Sjøbuse Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 H1 er bare halogen orginalt ja. men om man kjøper xenon ombyggings kit til biler med H1 halogen lykter. så er det uorginale xenon pærer med H1 sokkel. de er spesielt tilpasset kittet de blir levert til med egene spesielle kontakter mellom ballaster og pærer. og er ingen butikker som selger xenon pærer som har. om du drar på en bensin stasjon og skal ha xenon pære i H1 så har de garantert ikke det der. de må isåfall bestilles fra en nettside som selger det kittet du allerede har. men foreksempel en D2S xenon pære er det som kommer orginalt i mange biler med xenon. de pærene kan man få kjøpt på bensin stasjoner, biltema, bilexstra, torshov og lignende. vet ikke om du forstod dette jeg men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå