kamro Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Hei!, vurderer å selge min 120ia. Hel og pen bil, med masse utstyr. bilen har gått snart 116000km. xenon tåkelys elektriske vindusheiser foran og bak sportsunderstell delskinn sportsstoler med elektrisk sidestøtte midtarmlene foran og bak varme i seter foran ipod/mp3 tilkobling lyspakke multifunksjonsratt todelt digitalt klimaanlegg med ac Automat! 150Hk 18 tommers felger med nye dekk sikkert noe mer jeg har glem. utrolig god å kjøre, og ligger som en gokart på veien. kan ikke sammenlignes med en 116! Jeg er usikker på om jeg skal selge den, men legger den bare ut for å se ca prisantydning og hva jeg kan få for den, eventuellt bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Beklager lite og dårlige bilder, men det regner:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 ingen interresserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå