espen lysholm Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Hei, Har en 2004 X3 2.5 IA og sliter litt med å forstå hvordan jeg skal kunne få lagret personlige innstillinger av nedenfornevnte punkter slik at disse følger nøkkelen som benyttes. Sete og speil innstillinger Klima innstillinger PDC innstillinger (om mulig) Alarm innstillinger Step by step forklaring ønskelig. Hvordan får jeg evt "nullstilt" nøkkelen slik at jeg vet at den ikke har innstillinger fra tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 den må vel kodes til å faktisk aktivere disse. spørs om det er aktivert fra før eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Ok, men jeg byttet nøkkel og åpnet bilen med denne. Da gikk setet inn i en annen stilling. Det må jo bety at det er aktivert??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Ihvertfall på mine biler så gjør jeg dette: Sett deg inn i bilen, start den, finn din sitteposisjon og LAGRE den, f.eks minne 1. Så er det bare å gå ut og låse bilen, lås opp, flytt setet litt (uten å putte i nøkkel) låse bilen, lås opp og nå skal setet flytte seg dit du har lagret det. Samme er vel med temperatur hvis du har elektronisk klima, den skal lagre det sist brukte. Lars Gøran PS: er ikke sikkert bilen må gå mens du lagrer seteinnstilling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå