Termy Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Noen bilder fra Street Meet i Gjøvik, 1. mai. Det ble en Hamar-tur på BMW-guttene litt senere utpå kvelden, og resultatet følgende: Flere bilder ligger her: http://www.oa.no/nyheter/gjovik_toten/a ... 098271.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Hvilken andre biler kom det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Hvilken andre biler kom det? Svært variert. Jeg la ut en link ifra lokalavisen som tok bilder av litt annet enn BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Se der ja : ) Var litt skuffende oppmøte av bmw'er, men vi hadde det bra uansett vi Ble hvertfall mye folk og bil i gjøvik utover dagen, så det ble bra med liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Hvilken andre biler kom det? Svært variert. Jeg la ut en link ifra lokalavisen som tok bilder av litt annet enn BMW Takk for linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Jeg møtte dere i en av rundkjøringene ved Kallerud. Kjørte en gul Corolla, på vei tilbake fra veterantreffet på Skreia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Må få til en shoot igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurthest Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Hva i all verden er det han med den hvite har gjort med fronten sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Må få til en shoot igjen snart Klar! Du har vel ikke parkert bilen ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Ikke enda, parkerer den om en måneds tid tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurthest Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Hva mener du? Det ser jo ut som det er satt på en front som ikke passer helt. I tillegg var det "en smule" overdrevet lokk over lyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Fronten er jo orginal M3, så skjønner ikke helt hva du mener med at den ikke passer? Lyktesenkere er smak og behag ja, jeg har ikke det på bilen jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå