SlimG Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Jeg skal ha et senkesett på en E36 325, jeg forsøker å komme frem til hvilken senking jeg vil ha utfra bilder av andre E36'er, og til nå er bilen til egniii det som ser absolutt best ut: Se flere bilder av denne bilen i prosjekttråden til egniii Dette skal være originalt M3 understell, senkingen bak er i mine øyne helt perfekt, fronten kunne vært noen ørsmå millimeter lavere. Jeg prøver å spare penger, så jeg vil helst kjøpe et statisk senkesett fremfor et justerbart. Aner noen hvor mye senking et originalt M3 understell senker i forhold til det originale 325 understellet? Eller evt. kan synse ca. hvilken senking som er på bildet? Kom gjerne med linker til flere eksempelbilder med senking der man vet verdiene.
SlimG Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Kan det stemme at M3 understellet senker 20/0 ? (http://www.digest.net/bmw/archive/v5/msg01920.html)
SlimG Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Takk for info Breitling, da regner jeg med at det perfekte tallet jeg er på leting etter er 30/20 eller 40/20, så var det bare å finne ut den perfekte innpress ...
Breitling Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 du kan se i infotråden om min bil. Den har M-tech understell. Men skulle gjerne vært litt lavere i fronten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå