in2you Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Skal selge min kjære touring nå da den blir for dyr å ha stående under førstegangstjenesten. Den er utrolig god å kjøre og har mye utstyr. Generelt sett er bilen i veldig god stand, eneste minus er noe rust ved hjulbuen bak og litt rundt bmw merket på bakluka. Ingen tikking fra motor og den drar jevnt og godt hele tiden. www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22139305 Om bilen: -1996 modell -Boston grønn metallic -243400 km. -skinn interiør -skinnratt -midtarmlene i skinn -takluke -17'' alufelger på sommer med rimelig nye dekk -15'' alufelger på vinter med bra dekk -alarm -nye hovedlykter (OEM style Angel Eyes) og depo tåkelykter -cruise control -automatgir med 3 modus (vinter, økonomi og sport) -eu godkjent -årsavgift betalt -hengerfeste -innfelt skipose i bakseterygg -takrails ++ Det medfølger en m-tech frontfanger som trenger litt behandling og lakk, i tillegg til bremser bak. Bilen er som sagt meget god å kjøre, og den hadde ingen anmerkninger sist eu godkjenning. Det er ikke heftelser på bilen. Er det noe du lurer på så er det bare å ta kontakt enten på epost (endre_ja@hotmail.com), sms/ring (94052373). Eg er for tiden i militæret så det kan vere litt vanskelig å nå meg ukedager, men sender du meg en melding så ringer eg deg opp når det passer Tenkte meg rundt 57000,- for bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 bump 55K, pruting under det er uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 Kan byttes mot bil med mindre motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Har bud paa 50k fra en sprek 94-aaring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Kan du legge ut bilder av rusten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Det kan eg gjere, skal få lagt ut iløpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 rettelse, det blir på søndag. Har brann og kassernevakt denne helga så får perm på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Her er bilder av det som er av rust på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshi E28 Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 intressert i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Hei, denne er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå