zahlo Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 BMW 1992 525TDS selges. Utstyrsliste: -Calypsorød av farge -Svart skinn interiør -2 Elektriske vinduer fremme -Manuell sveiv Takluke -NY cluch - Manuell ZF kasse som er ettermontert ( kickdown bryteren står der enda) -Halogen fargede Angeleyes -18'' 225.45 HP split 5 med to gode og to som har blitt brukt litt. ikke mye! -15'' helårs dekk ( 4 nye gode dekk ) -Orginale Tåkelys er på den -Baklysa sota i samme farge som bilen. - Gulvmatter fra M5 med M merke. - Girkule med M merke og rødt lys - Dvd spiller med touchscreen - Er litt større eksosanlegg og Orginalt Greenfilter innsats - Nytt Stort Hancook Batteri Info om bilen: -KM Stand 320.000 er fin og se på og fin i lakk men noe små riper på tak, panser og bake over baklykta ellers bare bra Litt rust i buer bake og rundt jekkfestene men ikke noe skummelt. er og litt plastskader på fangerne men ikke noe store greier der heller.. så alt i alt en pen bil i mine øyne. Det som er minus med bilen er: -EU Kontroll -Årsavgifta for iår må betales.. -Omregistrering -Orginal motoren er tatt ut og er satt inn en Omega motor. -motoren er bra den men ligger litt høyt på tomgang. - Trenger en ny vifte reim og strammer da dette røyk. bilen er og chippet og satt på noe større eksos så den er litt sprekere enn orginalt, så denne er en fin bruksbil med litt motor som heller ikke er så dyr i drift:) Bilen starter og går den dag i dag men pga viftereima så kan den ikke kjøres..må hentes på henger. det er derfor jeg ikke har tid nå til å skru så jeg selger denne billig eller bytter den bort i en bil på skilt som går for å komme meg på jobb om dagene.. bare kom med innbytte idêer eller bud, alt blir notert og vurdert! Kan og følge med en komplett motor (Orginal motoren) Eneste du trenger for å få den hel igjen er rådelager:) Kansje veiva, siden den var noen spor i men ellers grei. Skriv PM Epost ( Stian.Zahl@Gmail.com ) eller telefon 99526644 her er noen bilder jeg tok igår, trenger seg en vask men det kommer Her ser dere den Buen som er værst rusta.. er jo ikke mye men litt bobling under lakken er det har på vinterdekka fremme og sommerdekka bake for jeg manglet en spacer som trengs for å få den litt ut i buen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 Ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phåven Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Hei Er du interessert å bytte i en Volvo 945 lt 95mod?Trenger ikke familie bil med 3pkt sele for 5personer lenger Er det interessant kan eg nåes på mob 95807116 MVH Petter Håven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 jeg sendte deg ei mld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 opps:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 nå er bmw'en solgt med alt av deler jeg hadde som kunne minne om bmw Neste blir e30;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg