ANDY75 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Hei godtfolk, har hatt bilen mininn til strandveien i over en mnd nå etter en liten smell. oppretting å lakkering, hentet bilen på fredag 30/04-10 med div mangler, nye bulke å masse annet. er det flere her med dårlige erfaringer om strandveien auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Jeg har ikke dårlig erfaring med Strandvegen. men så har jeg vert ansatt der også da men var det NYE bulker på deler av karossen som ikke var bulket fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 ja det var nye bulker i fører døren, vet ikke hvordan bukkene der er men det virker som det kan være fra dør stopperne på bukkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Hmm. Du får stikke innom å snakk med dem om det Så er det ikke umulig at de fikser det for deg. Men er kansje vanskelig å bevise at de ikke er der fra før Men er verd å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 ja skal stikke innom på mandag, er opprettet å lakkert forover 100laken så jeg regner med att de har dokumentert skadene nøye:-) var mye annet små plukk også pærer som ikke virket, rattet står rett men bilen kjører til høyre, ødelagt solfilm +++ men men jeg får høre hva de sier på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå