aplet86 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Hei Har en 97 mod E39 523i. Problem: Når jeg skrur av tenningen så kommer det en lyd ifra nede ved climaet, som ikke gir seg! Det fortsetter også og lyse i P på Automatkassa... Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Den holder på i 16 min etter at du har låst bilen. Dette er en kjølevifte som begynner og lage ulyder, ofte når den begynner og bli gammel. Og 97 modell er gammelt. : ) Etter 16 min går bilen i dvalemodus. Da stopper viften. Når du låser opp bilen så våkner bilen og viften for kjøling av klimapanel starter igjen. Man kan ta ut klimaanel og fjerne uønskede fremmedlegemer rundt viften. Dette kan hjelpe på støyen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frengen Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Har spurt akkurat det samme spørsmålet som deg tidligere:P Sant som Fliid sier...Det du bør gjøre er å ta ut klimapanelet, vippe opp klipsen og del det. løft av viften (ligger løst mot mangnetpolene) og drypp på litt olje...sett sammen igjen og lyden er borte:) funker fjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Okei! Takker =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå