Fixfax Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Noen som har noe n smart løsninger til hvordan jeg kan feste denne? og hvordan jeg skal finne riktig høyde? er det sånn at vann nivået i ekspasjontanken må være det høyeste punktet?
Fliid Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Sveis på feste som du får hos BMW. Uansett plassering så går det fint.
Fixfax Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Fliid vet du delenummer? fant ett klips 10 BRACKET EXPANSION TANK 1 09/1987 17111719190 $0.83 men ikke noe mere
Fixfax Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 http://www.bmwpartscounter.com/showAsse ... embly=5085 ifølge denne oversikten er er det delenummret der nr6 synes det ligner på feste til den runde ekspasjonstanken som sitter på høre dempertårn. Den jeg skal bruke er den som sitter over venstre innerskjerm
Fixfax Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Min preface bil hadde ekspasjonstanken på høyre dempertårn, har nå fått tak i en fra en facelift bil, og det er den som sitter over framskjermen. kansje ekspasjonstanker ikke har noe me facelift eller prefaclift og gjøre?
Fliid Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Jo, jeg er fult klar over hva sørsmålet ditt er. Du skal ha firkant tank istedenfor rund. Den skal være plassert forran venstre dempertårn istedenfor over eksosmanifold på høyre tårn. Du har fått delenummer. Ikke la deg alltid lure av ETK foto . Jeg har bestilt mye som ikke stemmer med ETK foto. Sånn er virkeligheten. BMW er ikke flinkere enn andre. Er det feil nr, så forhør deg med delelager på Bilsalongen. Ps. Ekspansjonstank har ikke en direkte sammenheng med Pre- og face-lift, da E30 og kom med innebygget ekspansjonstank i radiator(Slik vi kjenner E36, E39 og E34) og noen modeller kom helt uten separat ekspansjontank.
ehrnst Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 jeg kjøpte bare dette klipset og skrudde den fast. Holder i massevis. du bør bytte vannpumpe og slange til tanken også, nevnte slange koster skjorta(!) http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/10243.gif Nr 10. på dette bildet.
Fixfax Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Kjøpte noen nye radiator slanger for litt siden, en som går fra termostathuset til coupe, denne er split og passe perfekt, vet ikke om det er denne veien den skal være. Men i allefall bestilte jeg endel radiatorslanger fra usa til bmw e30, sikkert ikke orginale men var jo grise billig, var frakta som kosta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå