A. Larsen Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Hei det skal legges til at før dette skjedde ble bilen kjørt ganske hardt. Bilen er en 1991 mod 325i uten vanos. 170 000 og halv tank bensin.. Bilen sto på tomgang etter en kjøretur å døde, så ville den ikke starte igjen. En kammerat kom for å taue og da fikk jeg lett start på den, men den ville ikke gå på tomgang. Jeg kjørte den hjem og parkerte, lot den gå litt for å høre om den var i orden, men så døde den. Når jeg sto opp i dag ville den fortsatt ikke starte. Har prøvd å taue den litt igang, det gikk men den er værre enn i går og dør med en gang. Har prøvd å sjekke for gnist på plugg nr 2, men har ikke sett noe, jordet coilen og pluggen med en startkabel. Er det en skuddsikker måte å sjekke gnist på?. Har og prøvd å tvangkjøre bensinpumpa. Noen som vet hva som er galt?
jensemann23 Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 jeg tror du må jorde coilen ja. bare å ta en ledning med jord til godset på coilen det. Men har du prødv å plugge ut LMM?
A. Larsen Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Ja, har koblet ut lmm. Skal prøve å få målt veivakselsensoren. Hvilke sensorer er jeg avhengig av for å få gnist?
A. Larsen Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 målt veivakselsensoren, til 1,4 volt. men har ikke gnist.
jensemann23 Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Du skal måle ohm på veivsensoren. Husker ikke verdien, men 1200 ohm eller noe tror jeg det var.
A. Larsen Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Hjernen er tørr å fin, men er det fler sensorer enn den som bør sjekkes?
A. Larsen Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Skrevet Juli 10, 2010 Hei, sliter fortsattm med dette, fordi sist jeg skulle finne problemet så tautet jeg den igang, og fikk den ikke til å stoppe igjen. Men så døde den på tomgang. Noen forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå