Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bilen er er en E36 318is

lurer på om noen har overhalt tannstanga før?

evevtuelt om noen har tegninger på hvordan tannstanga er inni? eller forklaringer på dette...

ser gs bildeler selger ett pakningsett.

må gjøre noe her da jeg bruker en del servo olje om dagen :?

takker for svar :D

Skrevet
Gs bildeler har delekatalog der du finner tegning på tannstangen. På samme siden som du kan bestille nevnte overhalingssett. Delekatalog ETK (32).

jepp har sett det men skulle hatt tegning mellom huset liksom og tannstanga..

har skrudd løs tannstanga med huset får jeg si men får ikke ut selve stanga av " huset"

Skrevet

Utifra det jeg forstår av den engelske Haynes manualen jeg sitter med her, er det tre ting som kan overhales på disse tannstengene. Jeg skriver det som står i boka og det jeg tror det betyr, men du får oversette selv om du mener noe er feil. De 3 tingene er: "steering gear gaiters", simringer tror jeg det betyr. "Track rod", ikke helt sikker, men de stengene som går ut i hver ende, og "track rod balljoints", de er nok kuleleddene i endene. Da tror jeg altså at hovedstanga, eller sylinder ikke kan dras ut, kun skifte simringer i endene. Er litt i blinde da jeg aldri har skrudd på disse selv, men håper dette kan hjelpe litt.........

Skrevet

Da er nye pakninger og belger bestilt.

Er en foring i ene enden jeg ikke får ut sitter en ring der i ett spor foran :? ligner nesten på en segring men har ikke øyer hmm spesielt verktøy for dette eller?...

Skrevet

Da har jeg fått av låseringen, bak der var det støpt jern ja så kom ikke noe lenger på den sida hmm.

noen som vet, eller har gjort dette før?

Skrevet

hei

jeg har forsøkty å overhale tannstag på e36 1991 mod og det ble bra en liten stund og så begynte det å lekke igjenn. man det er jo ihopsatt så det skal jo da gå ant å få det fra hverandre igjenn:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...