espulus Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Da begynner det å bli bil på meg igjen.. Har vært på verkstedet i går og i dag for å skru litt, og det går sakte men sikkert framover. Bilen skal lakkeres denne uka Legger ved noen bilder som viser framgangen Før ulykken: Hjemme i garasjen etter ulykken: På verkstedet: Fanger og grill er bare prøvemontert. Derfor det ser litt rart ut ^^
winchester Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Ser bra ut dette her, men du har lagt den ut på feil forum. Dette blir BMW-prosjekttråd, ikke en teknisk tråd : )
espulus Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 Jeg la merke til det etter hvert :b Så vant til å skrive på teknisk, at jeg automatisk åpnet en ny tråd der ^^
Muztang289 Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Grooomt! =D Skal du lakkere opp hele, eller bare de nye delene samt. tilstøtende dører?
espulus Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 Håper det blir bra I første omgang blir det bare nydelene og venstre side. Blir vel hellakkering / restlakkering på neste lønning ^^ Begynner å se rusket i lomma :b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå