Jimxd Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Trodde jeg hadde fått solgt m3 bakfangeren min. Men fikk den i retur så der tapte jeg 250 kr. Jeg selger den for 700. Den må hentes . Ligger i kristiansand. Fangeren er ulakkert. ABS plast. God passform Fangeren er ikke original. Men den er så identisk at det er klein umulig å se forksjell. Eneste er at det ikke står bmw merke på den Alt av lister og diffusor er med seff. Liten knekk i diffusoren der ved eksosen men når du setter den på plass så kan ikke sprekka ses. Her er fangeren: Ser nesten grønn ut men det er den ikke bare lyset som gjør det. Her er bilde av sprekka. Du ser den så vidt på den ene kanten der. Usynelig egentlig.
AutoMartin Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Hvordan går det med passform hvis det er hengerfeste på bilen? Vet du?
Rabies Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Blir noe knot med diffusoren, men hengerfestet kan jo plukkes av når fangeren er av så det skulle ikke bli for mye styr med det
AlXz Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Ikke forskjell nei.., alle e36 har samme bakfanger utenom compact.
Jimxd Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 Sånn. Har en som vil komme å se på den i dag. Så da må de som evt vil ha den si ifra fort. Den blir nok kanskje solgt i løpet av i dag eller uka
EirikB Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Hvis du fikk den i retur så har du vel div papp og stash til innpakkning? Ikke mulighet for sending hvis kjøper forhåndsbetaler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå