Bimmer89 Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Hei ! Lurer på om jeg skal bytte motor i bilen min, problemer med Register kjede tror jeg. Er det noen som kan Ambefale noen bra sider eller steder jeg kan får tak i motor ? Bmw 525i 24v m50 1992
jensemann23 Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 bytter ikke motor bare pga problemer med registerkjedet! Det gjør du isåfall kun hvis kjedet har røket og motoren er totalhavarert.
Bimmer89 Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Vet ikke hva som er feilen, Men vil det ikke blir veldig dyrt vist det er noe gale med registerkjede ? Jeg er for dum til og filkse det sjølv rett og slett og finner ingen som kan hjelpe meg -.-
bmwmann24 Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 mange som bytter motor når ulyder osv forekommer. Har ingenting md dumhet å gjøre. Ikke alle som gidder å kaste bort tid med å plages. Særlig om man ikke har mekka særlig mye før. Kjedelig å bare skru i evigheter å når man endelig er ferdig så havarer du motor ved start. Bytt motor om du føler det er riktig. Selg den du har.
jensemann23 Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 koster ikke mange verkstedtimene å bytte registerkjede/strammere da, hvertfall mindre enn det koster å kjøpe ny motor. Og da vet du i tillegg hva du får, det aner du ikke hvis du kjøper en villt fremmed brukt motor. nei, få fiksa den du allerede har, såfremt det ikke er mange ting som er ødelagt på den da, f.eks bruker olje, bruker vann OG rasler i registeret.
bbmw Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Dette er vell en motor en ka få kjøpt for 5000-6000kr. Med mindre du har gode bekjente på verkstedet, ville eg prøvd med en ny motor. Og kanskje få noen slanter for den som står i. Men selvsagt er pågangsmotet på plass (og evt. haynes boken ) så er det jo ingenting som er kjekkere enn å skru
Bimmer89 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 Takker for alle svar Tror jeg prøver og sende den på verksted eller finne noen som kan finne ut hva som er gale så tar jeg det derifra Takker igjen for hyggelige svar !!
Azeton Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Kan fort bli dyrt og feilsøke på motoren din så du er klar over det..
Glenno Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Jeg har og flere med meg har hatt gode kjøp her: http://bildesign.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå